26 d’agost del 2014

Això ja va agafant forma!! // Esto ya va tomando forma!!

Feia dies que em voltava pel cap la idea de crear-me un espai fixe on poder realitzar les meves creacions, doncs a casa he de carregar trastets amunt i avall cada vegada que em vull posar a fer alguna manualitat, i em començava a faltar espai on guardar tant material.

Tinc un raconet al traster on poder muntar-ho, però no trobava el moment o les ganes de posar-me a endreçar i classificar els estris, fins la setmana passada que em va venir una neura emprenedora i vaig començar a donar forma al meu santuari. Va ser engegar i no voler parar!!

Encara falten moltes coses per guardar i detalls per acabar, però vaig avançar força i aviat disposaré de l'espai al 100% per realitzar en condicions totes les meves idees.

Espero poder començar a compartir-les amb vosaltres ben aviat!!


- . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . -

Hacía días que me rondaba por la cabeza la idea de crearme un lugar fijo donde poder realizar mis creaciones, pues en casa tengo que cargar trastos de arriba a abajo cada vez que quiero ponerme a hacer una manualidad, y ya empezaba a faltarme espacio donde guardar tanto material.

Tengo un rinconcito en el trastero donde poder montarlo, pero no encontraba el momento o las ganas de ponerme a ordenar y clasificar los materiales, hasta la semana pasada que me vino una neura emprendedora y empecé a dar forma a mi santuario. Fué empezar y no querer parar!!

Aún me faltan cosas por guardar y detalles por acabar, pero avancé bastante y pronto dispondré del espacio al 100% para realizar en condiciones todas mis ideas.

Espero poder empezar a compartirlas con vosotros bien pronto!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada