10 de juny del 2014

Benvinguts al blog!! // Bienvenidos al blog!!

Si us agraden les manualitats i el reciclatge, a "Bocins d'idees" podreu veure les creacions que amb esforç i il·lusió realitzo a les meves estones lliures i que ara comparteixo amb tots vosaltres.

No són grans meravelles peró em serveixen per desconnectar mentalment quan m'atabalo, i qui sap, potser fins i tot algún dia arriben a ser la meva font d'ingressos!! ;)

Espero els vostres comentaris i crítiques per poder polir detalls i millorar els treballs realitzats, i aquells que estigueu interessats en alguna peça, tan sols m'heu d'enviar un mail a: bocinsdidees@gmail.com
 
- . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - 

Si os gustan las manualidades y el reciclaje, en "Bocins d'idees" podréis ver las creaciones que con esfuerzo e ilusión realizo en mis ratos libres y que ahora comparto con todos vosotros.

No son grandes maravillas, pero me sirven para desconectar mentalmente cuando me agobio, y quién sabe, puede que hasta algún día lleguen a ser mi fuente de ingresos!! ;)

Espero vuestros comentarios y críticas para poder pulir detalles y mejorar mis trabajos, y aquellos que estéis interesados en alguna pieza, sólo debéis enviarme un mail a: bocinsdidees@gmail.com





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada