19 de maig del 2016

Arrecades amb càpsules de cafè // Pendientes con cápsulas de café



En el meu retorn al blog us vull ensenyar les arrecades que he estat fent aquests dies amb càpsules de cafè. Són un material fàcil de manipular, amb gran varietat de colors i que dónen força joc a l'hora de pensar dissenys. Jo no havia treballat mai encara amb càpsules, doncs a casa no som cafeters i, per tant, em resulta una mica complicat aconseguir la matèria prima (accepto donatius!!), però ara que ja ho he tastat he de dir que m'ha agradat l'experiència tot i que he de polir la tècnica.

Vaig fer una crida entre les meves amistats per tal de reunir un bon nombre de càpsules, i mentre no arribaven em vaig dedicar a tafanejar per internet a veure si trobava inspiració divina per donar forma a les futures creacions. Hi ha infinitat de tutorials, webs, blogs, etc. d'aquest tema, però jo m'he fixat en el de dues noies franceses, Isabel et Naomi, que fan coses maquíssimes i ho expliquen molt clarament (en francès, això sí). Segur que si compareu les meves arrecades amb les que fan elles les trobareu nyicris, però per ser les primes que faig no han quedat tan malament!!! (els he donat el meu toc personal jejejeje).

Més endevant tinc pensat fer algun collaret a conjunt amb les arrecades, però primer necessito inspiració i reomplir els calaixets del taller, així que de moment us haureu de conformar amb les fotos. Espero les vostres opinions i comentaris!! 

- . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - 

En mi regreso al blog os quiero enseñar los pendientes que he estado haciendo estos días con cápsulas de café. Son un material fácil de manipular, con gran variedad de colores y que dan mucho juego a la hora de pensar diseños. Yo nunca había trabajado aún con cápsulas, pues en casa no somos cafeteros y, por tanto, me resulta un poco complicado conseguir la materia prima (acepto donativos!!), pero ahora que ya lo he probado tengo que decir que me ha gustado la experiencia aunque tengo que pulir la técnica.

Hice un llamamiento entre mis amistades con tal de reunir un buen número de cápsulas, y mientras no llegaban me dediqué a investigar por internet a ver si encontraba inspiración divina para dar forma a las futuras creaciones. Hay infinidad de tutoriales, webs, blogs, etc. de este tema, pero yo me he fijado en el de dos chicas francesas, Isabel et Naomi, que hacen cosas preciosas y lo explican muy claramente (en francés, eso sí). Seguro que si comparáis mis pendientes con los que hacen ellas los encontraréis poca cosa, pero para ser los primeros que hago no han quedado tan mal!! (les he dado mi toque personal jejejeje)

Más adelante tengo pensado hacer algún collar a conjunto con los pendientes, pero primero necesito inspiración y rellenar los cajoncitos del taller, así que de momento os tendréis que conformar con las fotos. Espero vuestras opiniones y comentarios!!




Fulla // Hoja


Vanos // Abanicos



Triangle // Triángulo



Roda // Rueda



Estrella de sis puntes // Estrella de seis puntas



Flor en espiral




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada